Aangenaam

Kwaliteit, oprechte verbinding en dienstbaarheid zijn onze kernwaarden

Dit zijn wij

John en Mariëlla Verhelpen

Ondernemers en de trotse eigenaren van John Verhelpen Glazenwasserij en Schoonmaakbedrijf. We zijn een echt familiebedrijf. Officieel bestaan we sinds 1991, maar wist u dat ‘Verhelpen Glazenwasserij’ al drie generaties lang een begrip is in Breda en omstreken? Waar opa Verhelpen voor de Tweede Wereldoorlog al op pad ging met een handkar met ladders erop, heeft daarna Johns vader Giel Verhelpen het bedrijf verder uitgebouwd en is uiteindelijk ook John met het glazenwas-virus besmet geraakt.

Het resultaat is dat we meer dan 80 jaar nadat opa Verhelpen de eerste fundamenten legde, uitgegroeid zijn tot een professioneel schoonmaakbedrijf met een team van ervaren en gemotiveerde medewerkers, een groot vast klantenbestand en een reeks aan moderne arbeidsmiddelen waaronder twee eigen hoogwerkers.

Oog op de toekomst

Bouw jij mee?

We zijn al enorm trots op wat we tot nu toe opgebouwd hebben, maar met het oog op de toekomst blijven we ons uitstrekken naar verdere groei en professionalisering.

Hiervoor hebben we ook nieuwe medewerkers nodig; gemotiveerde ‘hoogvliegers’ met een liefde voor het vak en oog voor kwaliteit. Herken jij jezelf hierin? Kom dan ons team versterken!

Hart achter ons werk

Wat we in basis doen is natuurlijk schoonmaken, maar ons hart erachter gaat veel verder dan dat.
Wij zijn namelijk pas tevreden als ook u echt tevreden bent. Daarom streven we naar het behalen van het voor u beste resultaat.
Dat doet namelijk iets heel belangrijks, met uzelf én met uw omgeving.

Bent u ondernemer?

Wij geloven dat we een zeer waardevolle bijdrage kunnen leveren aan het verder verbeteren en in stand houden van uw uitstraling naar uw (potentiële) klanten toe. Hoe fantastisch als de kwaliteit die u nastreeft met uw bedrijf, ook maximaal wordt ondersteund en bevestigd door het uiterlijke plaatje; door de kwaliteit en netheid van uw bedrijfspand. Dan is het plaatje toch compleet? We denken dan ook graag met u mee waar qua schoonmaak nog winst te behalen is.

Bent u bewoner of beheerder van een appartementencomplex?

Ook met u en de Vereniging van Eigenaren kijken we graag naar de mogelijkheden om het appartementencomplex van binnen en van buiten netjes schoon te houden. Een schone en opgeruimde woonomgeving zorgt immers voor rust en blije gezichten, en dus uiteindelijk ook voor meer woongenot voor alle bewoners. Heel belangrijk als er zoveel verschillende mensen met elkaar ‘samenwonen’.

Hoge kwaliteit

Wij streven naar een hoge mate van klanttevredenheid. En dat kunnen we alleen behalen als ons werk ook van hoge kwaliteit is.

Wat we doen, doen we dus goed. Wij leveren geen half werk.  We zetten zelfs graag een stapje extra. Zo sponzen we bij het wassen van uw ramen bijvoorbeeld standaard het spinrag van uw kozijnen en het stof van de vensterbanken. Uw pand is namelijk niet alleen uw visitekaartje, maar ook de onze.

Naast het zichtbare schone eindresultaat, heeft kwaliteit voor ons ook te maken met een betrouwbare partner zijn; doen wat je belooft. En laten we u meteen geruststellen. Kent u die verhalen over glazenwassers die ‘ff snel de boel afraffelen, paar raampies overslaan, bonnetje af laten tekenen en hup, lekker vroeg naar huis’? Dat gaat u over ons niet horen.

Maar betekent dit dan dat alles ook altijd direct goed gaat? Nee, helaas niet. Ondanks onze goede intenties geldt ook bij ons: waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. Waar afspraken worden gemaakt, ontstaan ook wel eens misverstanden. Dus voldoet het uitgevoerde werk niet geheel aan uw verwachtingen? Neem direct contact met ons op! Problemen zijn er namelijk om opgelost te worden. Wij willen dat u écht tevreden bent!

Dienstbaarheid

Ondanks dat we ons werk gewoon heel erg leuk vinden, doen we wat we doen allereerst voor u. Wat belangrijk is voor u, is belangrijk voor ons.

Wat zijn dus uw wensen? Waar moeten we rekening mee houden? We zijn immer bij u te gast. U moet zo min mogelijk merken dat we er zijn, maar achteraf wel kunnen zien dat we geweest zijn. Dat is hoe wij vinden dat het hoort.

Daarnaast zult u ook al snel merken dat we betrokken en pro-actief zijn. We denken met onze klanten mee en zullen zeker advies uitbrengen als er ergens verbetering of winst te behalen is. Soms wordt er zichtbaar te weinig onderhoud gepleegd of weten klanten gewoon niet goed wat er allemaal mogelijk is. Maar we horen ook wel eens van nieuwe klanten dat ze voorheen echt veel te veel schoonmaakbeurten hebben laten uitvoeren. Natuurlijk verdienen we graag geld, maar niet ten koste van u. Goed is goed! 

Persoonlijk contact

Omdat wij een relatief klein schoonmaakbedrijf zijn, hebben wij veel persoonlijk en rechtstreeks contact met onze klanten. Daar houden we van.

Niks geen afdelingen of dure managers die de communicatie onnodig vertragen of ingewikkeld maken. We lopen vaak ook al jarenlang met onze klanten op. Dus we kennen hun bedrijfsvoering, hun wensen en we weten waar we rekening mee moeten houden. Dat werkt voor beide partijen heel prettig.

Schakelt u alstublieft ook rechtstreeks met een van ons tweeën als u vragen, verzoeken of opmerkingen heeft. Liever niet via onze medewerkers. Dan weten we zeker dat uw vraag niet per ongeluk vergeten wordt en dat er ook op tijd opvolging aan gegeven wordt. Maar heeft u daarentegen een compliment te maken? Vertel onze medewerkers dan vooral persoonlijk hoe blij u met ze bent. Dat horen ze graag!

Veiligheid boven alles!

Hoe een hoge kwaliteit we ook nastreven en hoe dienstbaar we ook willen zijn naar onze klanten toe, ons vak kent risico’s. We doen zwaar lichamelijk werk, vaak op hoogte en met machines. We zijn daarom naast trots op onze medewerkers ook heel zuinig op ze. Op het gebied van veiligheid en gezondheid doen we dan ook géén concessies. Het kan dus zijn dat we bij u kiezen voor een bepaalde werkmethode, ook al zijn er in uw ogen misschien alternatieven die sneller of goedkoper lijken. En tenslotte, werk wat niet veilig binnen de regels van de Arbowet uitgevoerd kan worden, helaas, dat doen we niet.